Miten Google-mainonnan tuloksia mitataan?

Google-mainonnasta saadaan tarkkaa dataa esimerkiksi mainoksien näyttökerroista, klikkauksista sekä klikkausprosenteista. Lisäksi lisäämällä konversioseurantakoodin verkkosivuillenne pystytään mittaamaan moniko sivustollanne suorittaa halutun toiminnon kuten täyttää tarjouspyyntölomakkeen, tilaa uutiskirjeen tai tekee ostoksen verkkokaupassa. Kanssamme saatte täyden pääsyn mainostilillenne, jotta pystytte seuraamaan mainonnan tuloksia reaaliajassa. Lisäksi saatte Google-mainonnasta halutessanne koontiraportin sähköpostitse esimerkiksi viikottain, kahden viikon välein tai kuukausittain.

Lisää aiheeseen liittyviä kysymyksiä

Ohessa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta lähetä kysymyksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta.

Lähetä kysymys
Kysy asiantuntijoiltamme

Lähetä kysymyksesi alla olevalla lomakkeella tai lähetä viesti osoitteeseen hello@kuasi.fi

Kiitos! Saat vastauksen kysymykseesi antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.