Kuasi toteutti Maptionnairen uudet Webflow kotisivut. Projektin ytimessä oli kokonaisvaltainen uudelleensuunnittelu, joka sisälsi uuden visuaalisen ilmeen sekä sivuston layoutien suunnittelun. Tärkeimpänä tavoitteena oli rakentaa monikielinen, nopea ja hakukoneoptimoinnin huomioiva sivusto, joka olisi helppokäyttöinen sekä nykyaikainen.

Kuasi toteutti uuden sivuston Webflow-alustalla tarjoten samalla saumattoman siirtymisen Squarespacesta Webflow’n sisällönhallintajärjestelmään. Squarespace ei mahdollista sisältöjen viemistä Webflow'n kanssa yhteensopivassa muodossa, jonka vuoksi kehitimme menetelmän jonka avulla sisällöt saatiin siirrettyä automaattisesti sen sijaan, että +100 sisältökohdetta olisi jouduttu manuaalisesti siirtämään.
Projektin monipuolisuus sisälsi myös integroinnin Maptionnairen käyttämään CRM-järjestelmään, mikä tehosti yrityksen sisäistä toimintaa. Lisäksi sivusto päivitettiin vastaamaan GDPR:n asettamia vaatimuksia, integroimalla säännösten mukainen evästehallinta.
Tarjosimme myös kattavan Webflow koulutuksen Maptionnairen markkinointitiimille. Tämä koulutus Webflow’n käytössä auttoi tiimiä hyödyntämään uutta sivustoa tehokkaana markkinoinnin työkaluna. Nyt markkinointi pystyy helposti päivittämään sivuston sisältöjä ja julkaisemaan uusia laskeutumissivuja markkinointikampanjoiden tueksi.
Yhteistyössä Kuasin kanssa Maptionnaire sai modernin ja monipuolisen sivuston, joka ei ainoastaan täyttänyt teknisiä vaatimuksia, vaan oli myös strateginen väline yrityksen kasvulle ja markkinoinnin tehokkuudelle.
5-7/2023