Mikä on paras alusta kotisivuille?

Oletko perustamassa tai uudistamassa yrityksen verkkosivuja ja mietit mikä on paras alusta kotisivuille? Vaihtoehtoja verkkosivujen toteutukseen on nykyään pilvin pimein eikä parhaan alustan valinta ole välttämättä kovinkaan helppoa. Tässä kirjoituksessa käymme läpi yleisimmin käytetyt ratkaisut ja toivottavasti saat tästä apua kotisivujesi alustan valintaan.

Lue artikkeli

KuuselaMedia on nyt Kuasi

Jo keväällä aloitettu uudelleenbrändäyksemme on viimein saatu maaliin. Brändiuudistuksen myötä kirkastimme palvelutarjoamaamme ja uudistimme visuaalisen ilmeemme, päivitimme verkkosivumme ja myös yrityksemme nimen.

Lue artikkeli

5 Syytä aloittaa Google-mainonta

Google-mainonta on todistetusti asiakkaillemme yksi tehokkaimmista, ellei tehokkain kanava hankkia uusia asiakkaita. Kerron tässä artikkelissa viisi syytä aloittaa Google-mainonta heti.

Lue artikkeli

Miten avata oma verkkokauppa?

Harkitsetko verkkokaupan perustamista? Tutustu artikkeliimme ja katso mitä verkkokaupan perustaminen vaatii ja mistä lähteä liikkeelle.

Lue artikkeli

Verkkosivujen kehitys asiakkaasi tarpeet keskiössä

Yksi suurimmista virheistä verkkosivuprojekteissa on sivuston sisällön ja toiminnallisuuksien suunnittelu perustuen pelkästään yrityksen sisäisiin näkemyksiin tai tarpeisiin. Katso miten varmistat, että verkkosivusto palvelee asiakastasi.

Lue artikkeli

Verkkosivut projektina vai jatkuvana palveluna?

Mikäli edessäsi on verkkosivujen toteutus tai uudistaminen kannattaa kartoittaa onko yrityksellenne sopiva malli teettää verkkosivut kertaluontoisena projektina vai hankkia verkkosivujen kehitys jatkuvana palveluna.

Lue artikkeli

Kotisivut uudelle yritykselle. Mitä ottaa huomioon?

Kotisivut ovat uuden yrityksen tärkein ja tehokkain kanava hankkia asiakkaita ja käynnistää toiminta. Lue artikkelimme ja katso ilmaiset vinkit aiheesta!

Lue artikkeli

B2B verkkokaupan perustaminen

Harkitsetko B2B verkkokaupan perustamista? Lue miten B2B verkkokaupan perustaminen WooCommercella tapahtuu ja miksi se kannattaa.

Lue artikkeli

Paljonko verkkokaupan perustaminen maksaa?

WooCommerce on ilmainen avoimen lähdekoodin verkkokauppa-alusta. Lue artikkeli ja katso mitä verkkokaupan perustaminen maksaa.

Lue artikkeli

Pitkä kotisivujen latausaika? Katso 5 vinkkiä latausajan lyhentämiseen

Kotisivujen latausaika vaikuttaa hyvin merkittävästi siihen kuinka paljon sivustollanne on kävijöitä ja kuinka paljon saat yhteydenottoja tai tilauksia kotisivujenne kautta. Tässä kirjoituksessa käyn läpi mistä pitkä kotisivujen latausaika johtuu ja kerron viisi vinkkiä, joilla lyhennät kotisivujen latausaikaa itse.

Lue artikkeli

Kotisivujen uudistus suunnitelmissa?

Onko suunnittelmissasi kotisivujen uudistus? Kotisivujen uudistus on monivaiheinen projekti, jonka ei kuitenkaan tarvitse olla monimutkaista, vaikeaa tai aikaa vievää. Vastaan tässä kirjoituksissa yleisimpiin kotisivujen uudistukseen liittyviin kysymyksiin, joita olemme kuulleet asiakkailtamme.

Lue artikkeli

Kuinka siirtyä Magentosta WooCommerce-verkkokauppaan - ja miksi se kannattaa

Magento ilmoitti äskettäin lopettavansa Magento 1: n ja että kaikkien tulisi siirtyä Magento 2:een. Mikäli et halua suorittaa kallista ja vaativaa sirtymää uuteen versioon lakkaa käytännössä kaikki tuki verkkokauppasi ylläpitoon ja kehitykseen.

Lue artikkeli

Paras verkkokauppa-alusta? Katso opas valintaan!

Verkkokauppa-alustan valinta on verkkokaupan perustamisen yksi tärkeimpiä päätöksiä, johon vaikuttaa moni tekijä, kuten verkkokauppa-alustalta vaadittavat ominaisuudet, budjettisi sekä teknisen osaamisen tasosi mikäli suunnittelet hoitavasi verkkokaupan perustamisen itse.

Lue artikkeli

Facebook-mainonnan hinta. Katso mitä Facebook-mainonta maksaa!

Lue artikkeli

Verkkokaupan hakukoneoptimointi - Lue ilmainen opas

Lue artikkeli

Google-mainonnan aloitus mielessä? Lue tämä!

Lue artikkeli

Kuinka kasvattaa verkkokaupan myyntiä? Katso vinkit!

Lue artikkeli

Tilaa uudet kirjoitukset sähköpostiisi

Ei spämmiä. Ei tyrkytystä. Pelkkää asiaa.

Tilaa uutiskirje

Tilaa vinkit kotisivujen ja markkinoinnin kehitykseen

Ei spämmiä, ei tyrkytystä. Peruuta milloin tahansa jos et pidä sisällöstä, jota lähetämme.

Kiitos uutiskirjeen tilauksesta!
Valmis
Oops! Something went wrong while submitting the form.